27/10-11

Idag tycker jag att värkligen allt krongla
dagen började med att jag sov för länge
sov till klockan 10:45.
va ute hos hästarna gav dom mat.
Gurra fick sin medicin och krafftfoder.
Han hostar inte så mycket längra någon enstaka gång
bara känns ganska skönt.
Tog ut han från hagen, och skulle göra rent hans hovar.
och de gick ju sådär, som vanligt.
men fick till slut årdning på allt och då blev han
s**t varm om benen och fick puls i 3 ben, så ringde ett samtal
men dom sa att jag skulle avakt. gick ut i hagen med han igen.
och gick in och grejade sen gick jag ut igen, och kolla hans ben
då hade han ingen puls, kändes skönt! men nu ska
jag snart börja med maten. hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0